[26-02-2018] Call for assignment of Final Project

As indicated in point 6 of subprocess 1 of the Procedimiento de Gestión y Exposición del Trabajo de Fin de Grado y del Trabajo de Fin de Master:

"6. Asignación de tutores.
El Decanato de la Facultad asignará un tutor a aquellos alumnos que no hubieran alcanzado un acuerdo con ningún profesor. La asignación se hará en una sesión de llamamiento público, en la cual el orden de llamamiento se realizará teniendo en cuenta las calificaciones del expediente académico de los alumnos. Estarán excluidos de la oferta los profesores y temas que hayan sido elegidos previamente."

Call for public call for Monday, February 26 at 10_45 am in the Hall of Acts. You can choose between the remaining offer. Those students who can not attend can send a prioritized list to the Secretary of the Dean decanato_cdyc@unex.es.

The Dean will assign tutor and subject to those students enrolled in the Work of End of Studies this academic year who do not show any preference. This allocation may subsequently be changed in the manner established in the said procedure.